Tisdag



Hm, ingenting vart som planerat idag faktiskt.
Skulle ju gå upp i huffsad tid.. men näe.
Jag vaknade vid 3 för att mamma kom in och undrade
om jag hade sovit tills nu. Självklart så ljög jag o
sa att jag hade varit vaken i minst en timme. ;p Bra där!

Nu iallafall har jag ätit, duschat och klätt på mig.
Och sitter nu här o lyssnar på musik.

Jag och mamma ska gå ut med massa lappar nu
i folks brevlådor. Måste ha pengar.
Så det jag kan erbjuda är barn/hundvakt.
Och sen lättare städning, för det är nått som jag kan
lite iallafall. haha.  Så sen är det bara vänta o se vad som händer.
Jag vill ha lite pengar .. Idag kommer jag tjäna lite hoppas jag..
ska göra upp nått med mamma om jag  typ diskar och gör fint i köket
så får jag lite pengar.. Och kanske kan städa i vardagsrummet eller nått.
Och få lite till ... eller i badrummet. Stör mig på att jag inte har pengar.
Jag skulle gärna vilja fixa håret.. för det ser ut som fan. Inte fint nånstans.

Hm jaja, får se hur det blir! Nu ska jag kila ut och kolla hur mycket hon
har kvar o göra med sig själv. Blir ensam ikväll igen ... tråkigt.




Kommentarer
Postat av: madeleine

ja jag kan fixa blogg design :) dådå? :)

2009-01-27 @ 21:07:39
URL: http://madeleinesellen.blogg.se/

Din åsikt:

Namn:
Hej kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0