till " M "

Hm, Jag har en mystisk person med bokstaven M.. som skriver bland mina kommentarer.
Så detta inlägg är till dig min vän,    Jag godtar
din ursäkt, tyckte det var liiiite onödigt skrivet
av dig. Men nu
släpper vi det och din andra kommentar är publicerad så att folk kan läsa!

Och i det andra som du
absolut inte har nått fel i alls.
Håller med dig till hundra procent.
Så du har själv hoppat av skolan några gånger och har gått IV.
Då tror jag du vet vad jag pratar om när jag säger att vissa människor där
är lite annorlunda. Nu menar inte jag att du är korkad som person.
Så missförstå mig inte :) ! Menar bara på att det finns riktigt konstiga
människor där .. som
inte riktigt kanske har koll på verkligheten.
Haha iallafall inte på min skola där jag går/gick .. vet inte vad jag ska säga om
det faktiskt ... hm..
krångligt det där med skolan.

Men om jag ska komma till saken i det du skrev. ...
så har du helt rätt! 

Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Hej kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0