sweet ha!

Tjenare,  Det vart ingen ikea idag. Jag var TOK död imorse när mamma väckte mig.
Och så sov jag vidare till ett ungefär då mobilen ringde.

Åkte iallafall iväg till Jakan med Mamma istället.
Vi kollade runt lite, och köpte massa nya saker till badrummet. :D
* 2 Rosa handukar till mig o mamma.
* 2 gröna handdukar till Christoffer och sen Johnny.
* 2 rosa, och 2 blåa handukar som man kan torka händerna på och så.
* Nytt drapperi som typ är vit, rosa grönt blommigt!
* Och tvål pump grejj som det är fiskar i :D !

Jag har tjatat jättelänge om ett fint badrum.. så nu fick jag äntligen göra om där.

Jag ska även få måla om mitt rum haha ... det ska bli rosa nu och så.

Ska även kolla på en ny säng eftersom att den andra har pajjat :s


Nej nu är det brådis kådis.

Stan med Markus och Josse idag!


TjingTjing !


Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Hej kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0