ont i huvet..

Tjohejsan, kom precis innanför dörren..
Blev väckt av Josse vid ett tiden, och ville ha sällskap
till Outlet/Jakan.  Så självklart följde jag med henne tid.
Bra för mig och komma ut lite.
Drog snabbt på mig lite kläder, och fixade till mig lite.
Och tog första bästa bussen mot jakan.
Tog en evighetsvända på Kicks.. provade massa nya parfymer.
Och nu sitter jag o luktar MARKUS! :D han parfym luktar fan
gudomligt. Sen hitta jag säkert 15 till .. så alla ligge i jack fickan.
hehe, så nu har jag eeextremt ont i huvet ..  Men ..
Var trevligt o träffa henne sådär på en vardag.
Sen så drar ju hon på kryssning imorgon och firar
sin 18 årsdag. Hon fyllde ju år den 26 ju :)
Haha, tänk att hon av alla männsikor ska gå fram och
fråga efter någon drink på båten.
" Vad ska du ha ? "
" asso ... eeh .. eeh ... jag vene.. "
Hehe sötnosen, <3 Kommer nog bra så bra så ;)

Annars har det inte hänt så mycket idag,  robban kunde tatuera mig
men det är 3 före så jag får vänta ett tag till. Men det är ju ingen brottska.
Hinner ju ändå dö innan.

Fy vad megen kurrar nu , har inte ätit på hela dagen.
Ska göra mig lite Wook !   Tjingelingen.



Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Hej kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0