NYÅR 08-09

Heeeeeeeeeej alla.
Haft en bra och rolig nyår. Jag och mina löss hade
asroligt.
Det vart mycket dricka ... kanske lite för mycket.. för vissa ;)

Min kväll började hemma hos mig. Då
markus kom till mig!
                                  
Jag drack då världens goaste dricka.
Smakade som saft. haha helt underbar! -  Markus satt o drack din öl, och lyssna på musik.


Vackra som vi e, så var vi tvungna och ta ego bilder.
Iväntan på att tåget mot kungsängen skulle gå! 

 
 
Vacker sa vi vah ? ;)           Tillslut var vi framme o mötte upp alla.
Det vart Jag, Josse, Markus, Julia, Sabina. Påväg mot lokalen.
LYCKLIGT VIS, KOM VI ALDRIG FRAM.
vi höll oss på låååångt avstånd där ifån och mötte upp min
snygga pojkvän och hans lilla vän Fredde.

Vi gick runt lite och sen kom johnny på att vi kunde dra till
hans kusin. Där var det några så det va bah, in kissa.
Ut, sen var klockan
TOLVSLAGET. Då vare ut och dricka mer, skratta
prata och och pussas med min pojkvän hehe (a)
Drack skumpa gjorde vi oxå. Herregud.
Aja, var riktigt trevligt faktiskt. Är nöjd över min nyår.
Var
BRA att vi stanna hos han kusin.


GOTT NYTT ÅR OCH NYP I STJÄRTEN.
Nej men mina två älsklingar.
Flickvän och min andra * pojkvän *
nej då.. men min nära vän markus johansson.
Han är bara lite dragen.. men det ser vi inte ;) eller hur ..  ?


 samma sak där .. men jag e nog oxå en ANING dragen haha.
Snarare NYKTER. Nej men .. Full?  neej .. inte jag inte.



Haha... ja alltså. Josse
HATAR att va med på bild. Och så snurrade markus runt
henne ... hur minns jag inte. Men kul vare. Och jag skulle ta bild .. haha men jag
hann inte xD så bilden vart lite mobbad. Men vi säger att Josse e för
full.
Och kunde inte stå ordentligt. Vi kör på den ..eller hur joss? ;)

Min nyår vart iallafall hur bra som hälst! Ville inte hare på nått annat sätt.
Så det var ju bara tur att vi inte ändrade planer eller nånting. Superbra!
Hehe, i slutet .. kanske vid kvart i 2? Så drog vi hem till johnny o satt där
.
Och markus tog halv 3 bussen hem . . haha stackars.

Men men,  kuuuul vare.
Jag har världens bästa vän ; Josephine Ekberg <3
Jag har en humorrik killkompis ; Markus Johansson .  :)
Jag har en knäppis till vän den absolut galnaste jag känner ; Fredrik Karlsson ( stavning ? ) ;D

Och sen den underbaraste personen jag vet, och han som betyder mäst för mig.
Johnny kindberg.  <3

Nej, nu säger jag Puss och Hej för idag. Jag sitter o myser med min flickvän.
Chisp och dipp m cola. mmmmm kan det bli bättre?
Nej skulle inte tro det.. nepp , ha en bra dag .. och sådär. Puss o Kram / Caroline.


Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Hej kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0