L Y S




Dålig på att skriva här känner jag,  men jag har rätt mycket
annat o tänka på.. ganska mycket nu när jag tänker efter.

Skolan, Jobb, Möten hit o dit, gymnasievalet, pappa,
 Johnny,sommarn, utomlandsresan, födelsedagen ..

och sådära. Man känner bara att det blir för mycket med att skriva
här .. om man inte ens vet vad man ska skriva om.


Men det här är det som kretsar mest runt i mitt huve just nu.
Och allt är jobbigt .
. mer eller mindre.

Hur som hälst, idag gick jag upp och gjorde mig iordning för att
åka å hämta mitt lås i skolan.. jag behöver dt när jag ska träna.
Sen nu är jag hemma och äter lite innan jag ska iväg igen.
Ska nämligen åka o träna med Annika idag. Ska bli roligt..
Ska försöka ge gärnet så att jag blir as trött sen. ;p
Så då kan jag lägga mig i tid.. hoppas jag. Så sen ska jag iväg på morgonen
och träna imorgon igen. Idag blir det  att köra lite kondition till o börja med.
Sen ben tror jag .. man tränar även armar och mage i samma veva likxom.
( fett förbränning ) Måste även köra rygg. Måste verkligen träna mina rygg och nackmuskler.
Känner mig som en bebis som inte kan hålla nacken uppe.. fast vid mitt fall
ryggen. haha. Hm ja .. Annika måste oxå träna rygg så det blir najs.
Ska faktiskt bli kul o komma ut o göra nått.. även fast det är träning så är det roligt iallafall.
Får man träffa henne ooxå, så det är najs.

Händer inte så mycket mer idag tror jag.. ska äta upp min mat nu och sen packa
ner träningskläderna i väskan. Vore ju bra ..eller hur.
Aja, hörs kanske senare om jag har tid o lusst.              T j i n g e l i n g !
och mage samtidigt så det är najs.




Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Hej kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0