Klick

Klockan e redan för mycket och jag lova mig själv att lägga mig tidigt.
Ja lyckat. haha.. Ja idag iallafall var jag med johanna. Kul o träffa henne..
Är det iofs alltid! Men hon gör mig så jävla glad. Och hon är den jag kan vara
mig själv med, och det är fullt ut verkligen. Vi skrattar åt ingenting.
Och folket runt om kring oss får tuppjukk! haha sick alltså.

Jag fick även träffa min snygging till pojkvän. Passade på medans jag hade
chansen :) Han gick ända till coop, så slapp jag gå haha ..
Köpte halstabletter och sen knata vi hemmåt.
Hemma var Hasse o mia, AochL, och så strefan och lilla Tiffany!
Men dom drog rätt snabbt så jag satt kvar i soffan med HochM..
pratade lite och gick sen upp på rummet och kolla tv.
Arga snickarn har nog nått fel i huvet ,haha störde mig som fan på honom.
Han var så på, skulle fan få tuppjukk om hade honom i närheten.


Hur som hälst så körde Johnny hem mig, skönt då slapp jag åka komenalt.
Jag hatar buss och tåg.
Och nu sitter jag här och känner att jag skriver för mycket! 

Som att det vore ovanligt .. :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

jätte söt bild på dig:)

2009-01-15 @ 16:26:29
URL: http://sandrathorolfson.blogg.se/

Din åsikt:

Namn:
Hej kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0