Josephine till undsättning

Fixade tillslut till mig med snabba rapp och började ta mig till kungsängen :)
Josephine är alltid bra, hon ställer alltid upp! HUR TRÖTT HON ÄN ÄR!!  slå det !  HAH.
Vi gick iallafall till coop. Haha eller nej.. vi åkte BUSS xD men vi gick iallafall hem.
Hade riktigt kul,  hon är alltid på humör och jag upptäkte idag att hon är HATAR när
man tar henne om låren. haha hhon dog av garv, haha jag med.

Annars så tog vi det förövrigt rätt lungt :)

( nu går det inte att lägga in bilder, vilket är väldigt synd. Men iallafall
Godis och Laila Bagge är väl aldrig fel ! )

Sen försökte jag flörta med Markus om att få hans Lacost parfym..
men han varså tråkig o bah " men den är ju sluuuuut :(:(:(:( "
Så jag vart alltså jätte ledsen i ögat o börja typ böla.
Iallafall,  han ville gå på bio med mig idag .. men eftersom att jag
var hos josse.. så gick ju inte det!
Men imorgon ska Jag, Markus och Josephine gå och kolla på
I Taket Lyser Stjärnorna :)!! Ska bli jätteskoj. Längtar.
Dom är bra och ÄKTA vänner. Älskar dom. Hah.

Puss på Munnen <3

Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Hej kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0