It's time.



Dags o dra sig mot sängen,  Jotack.. känner att jag börjar bli trött.
Lovade även mamma att lägga mig i tid och sådär.
Och framför allt. GÅ UPP I TID!!
Har inte lagt mig före elva på jag vet inte hur länge.. 4 månader nu eller?
Hm aja... ska sms;a mamma snarto säga att hon typ vår väcka mig
när hon kommer hem imorogn eller nått sånt. 

Iallafall så kolladejag klart på en jättebra film nyss.
Wild Child hette den. Den hade en bra handling och man
vart inte trött på det. Tummen upp för det va? Yesyes.

Annars? Jop,  ska te Kvarn på fredag för att ha spec möte.
Hon ringde upp mig idag ... eftersom att jag inte kom.
fy på mig.  Men men.. ny tid och sådär. Så det är bra.
12,30 skulle jag vara där iallafall.  Kommer nog lösa sig!
Nej nu sätter vi punkt va.. aah det gör vi.
                     Herrååå tjing.



Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Hej kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0