ingen rubrik.



Kom hem för inte så länge sen,  Hjälpte somsakt mamma med att handla.
Det vart en del, men påvägen dit så började mamma o bråka med mig.
Så nu är jag smått irriterad.. men det är endå lungt.
Missade även mitt jävla spec möte idag. Men hon ringde precis upp mig..
inte för att jag svara men endå haha .. skickade iväg ett sms nyss.

Känner mig jätte stressad över att välja linje, det är ju lixom..
snart man ska välja och så :s Lutar mer åt Barn o Fritid.
Vore ändå roligt lixom,  men jag vet inte.
jobbigt. Jag vill ju inte gå i skolan i huvetaget lixom ;p
Men aah får se. Ska kolla lite ställen nu på datan och sådär.

Ska även gå in på Arbetsförmedlingen o kika lite på Jobb.

Ensam hemma idag oxå, dags för mamma att börja jobba igen.
Skönt, nu vart man av med henne ;)  Imorogn blir det träning.
Ska köra mitt vanliga pass hade jag tänkt!





Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Hej kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0