Hur ska det här gå!?




Aha nu är klockan lite mer än halv elva, och jag känner att
jag börjar bli liiiiiite stressad över att jag inte är trött.
Hälst ska jag ju somna nu om jag ens ska orka gå upp imorrn.
Liksom kvar i sju ;s  Det var säkert över 2 månader sen som jag
gick upp så tidigt. Näe.. måste vara ännu mer än så.
Jobbigt känns det iallafall, men roligt som fan!

Måste börja gå hemmifrån vid kanske halv 8 eller nått sånt..
för jag vet inte riktigt om jag hittar. Jag tror jag vet vart hon som jag
ska till bor. Men är verkligen inte Hundra! 
Ska bli skitspännande. Får se vad vi säger imorrn,
och framför allt vad hon tycker om mig! Man vill ju
göra ett bra intryck.. " första intrycket " är viktigt!

Såå vad ska jag ha på mig tro?
Jeans, och sen någon färgad tröja, och min svarta Kofta.
aah .. det blir nog bra.. håret ser bedrövligt ut vilket som
så att aah .. får se hur det blir!
Har inte tid att skriva mer för idag .. eller tid har jag ju.
Men jag MÅSTE komma upp imorgon.

GodNatt  
                                                                                       



Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Hej kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0