Hissen går inte ända upp.

Jag tycker det är synd, att man tänker på ett vist sätt.
Då alltid efter sig själv.. Om en har planer på Fredagen.
Och den andra inte har det. Så ska den personen inte få en syl i
vädret. Men när väl den andra personen har planer så ska alltid
någon försöka försöra. Eller få mig att ändra mig. Eller bara
göra så att hela dens kväll är förstörd..
Bara för att just Den personen inte har nått speciellt o göra. Att då den andra personen
kommer i handra hand. Det är riktigt roligt verkligen ...
Sen om den andra personen försökter diskutera och möjligtvis lösa saken.
Så får man ett finger i fejjan som säger fuck you heller.
Och då inte ens tillexempel inte svarar på sms .. många  av mina nära
och kära gör så mot mig.

Och om vi säger såhär;

Skulle
JAG haft planer och INTE DU någon fredag eller lördag.
Och bestämma att Nej jag ska dra ofesta, och inte ens
KOLLAR
vad DU ska göra istället så skulle du blivit sur.
Och om
DU skulle göra nått någonannan dag och så har JAG ingenting
o göra.. Och då försöker jag att
 ÄNDRA dina planer.
Att man ska skita isaker ... eller förstör på andra sätt genom att du ska
få beslut ångest och välja mig
i stället?

Låter det roligt?  Nej,,, det här vart jag utsatt för idag.
Och det var
JÄVLIGT roligt att man frågar och försöker men fick
bara ett dra. Tack jag tycker om dig oxå.
Och sen att du inte hör av dig
ÖVERHUVUDTAGET är bara pinsammt.

Skulle jag göra såhär mot dig,
DU SKULLE INTEEEEEEEEEEEEE BLIVIT GLAD PÅ MIG.
Förmodligen skulle du säga att du inte bryr dig.
Men tro mig, du skulle inte vilja bli något andra hansval. Aldrig.


Förlåt det det ledsna/besvikna inlägget, men jag var bara tvungen att skriva av mig!


Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Hej kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0