high five på den.




V
et ni vad som stör mig mäst?

Personer..
Som trooor att dom kan behandla sina " vänner " hur som hälst.
Jag är så
jävla trött på människor som tror att man kan skita i
o höra av sig bara
helt plötsligt. Särskillt när det INTE finns andedning
till att personen inte hör av sig.  Jag tycker bara att det är helt sjukt.
Alltså
.. 15 år eller 3 -4 år, det spelar fan ingen roll.

Den ända som faktiskt blir ledsen/sur/irriterad och framför allt Sårad,
är ju den som blir utsatt, och i det här fallet. JAG.
Det betyder ingenting eller vadå?

Fyfan vad pinsamt ... NI ÄR RIKTIGT JÄVLA    P I N S A M M A !!

Nej, nu ska jag sova bort mitt dåliga humör, 
Mamma imorgon och massa annat.  M.J ÄR BÄST.   Tjingeling och Gonatt!



Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Hej kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0