Fyfan.. rent ut sakt!



Jag har tappat mitt leende och mitt skratt för ett tag sen.
Inte många som kan påvärka det .. förutom 3 personer i mitt liv.
Johnny, Josephine och Mamma! Dom får mig alltid att le ..
hur ledsen, sur eller vadsom hälst som jag är. Så kan dom
med hjälp av ingenting få mig o skratta.
Men det var länge sen jag drog ett riktigt skratt för någonting annat
som var riktigt roligt..men idag sprack min depp själ.
Alldeles nyss faktiskt .. så fick mamma mig.. o skratta tills hjärtat var påväg
o stanna. Och jag kände verkligen skrattet gå genom hela kroppen.

Jag garvade åt Mammas och Josephines favorit figur ; WALL-E

Har aldrig varit med om någon sämre film, så jävla tråkig så jag
stängde av efter bara en kvart..  Mamma började asgarva..
Så när jag började förklara om vad jag tyckte om filmen så började
hon garva ännu mer. Och fick på så vis mig att skratta med henne.



Så har man inte sätt den, ja vad ska jag säga...
SE DEN FÖRFAN INTE. Jag ser fan hällre ett småkryps liv än den

här ruttna filmen. Pinsamt om man ens tycker om den.


Nepp, nu slut med depp o klaganden. Nu ska jag kolla på

WILD CHILD.                        Tjenahej!



Kommentarer
Postat av: Anonym

haha de är du asbra ju :D

2009-01-27 @ 21:40:40

Din åsikt:

Namn:
Hej kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0