från pumpa till apelsin

Hejjjj! 
Idag har det varit en rätt bra dag, bortsätt från att jag var typ
ledsen i morse o börja grina o allting. Jävla tankar.
Ja men annars så har dagen varit bra, inte för att jag gjort
så mycket men inge tjaffs eller nånting och det är ju bra :)

Gick upp vid ett kanske , och gjorde mig iordning lite grann och
tog bussen till Jakan. Kollade runt lite och såå ..
Köpte slingmedel. Och så .. och hur det vart.. ja
DET TAR VI INTE ENS UPP. xD

Nej nu ska jag kolla mig i håret och kolla på tv.
Inget mer händer idag, ska bara fixanaglarna ..
sen ska jag bara tare lungt!

Ska åka iväg med josse imorgon till solna,
vi har dealat lite .. så jag hoppas hon hittar nått.
Var min pojkvän som kom med det förslaget ... faktiskt.
Och han är nog smartast av oss 2 så hans idé är nog bättre
än min .. eftersom att jag inte har någon haha..
Aja, ha en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: Andréa

Sv: Jag har ju skrivit ett par såna inlägg förut, det kanske du inte har sett? :) I kategorin "Skönhet" på min blogg finns iallafall två inlägg om hur man gör sotade ögon och två/tre inlägg med övriga ögonsminkningar :) Alla dom inläggen har foton + beskrivningar.

2009-01-16 @ 20:15:52
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Din åsikt:

Namn:
Hej kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0