En tickande bomb..



Jag reagera på när du sa sådär. Och jag hade andeldning till att
bli ledsen. Du gjorde mig ledsen.
Det borde vara olagligt att ge upp.
Man borde inte ens få tänka tanken..
Jag tycker inte det.


För tycker man om någon så pass mycket, så ska man inte
ge upp allt man har för en motgång.
Det här är någonting som du vill,  jättemycket.
Och jag är glad för att du ska göra nått du vill göra.
Du har ju pratat om det så jävla länge.
Men allt går, bara man vill! Det gäller ju bara o kämpa.
Det kommer bli jobbigt,  man kommer känna saknad.
men det är väl bara bra, för då vet man att man älskar varandra.
Och hur mycket du än säger att du inte kommer komma hem så ofta
så vet jag att du kommer känna hem längtan efter inte så lång tid.
Du kanske har världens GO i dig nu i början, Som oxå håller ett bra tag.
Men sen längtar man efter att sova i en mjuk o skön säng, med4
egna kuddar i sängen och bara mysa ner dig.
Jag vet att du kommer vilja träffa folk här hemma.
Jag hoppas verkligen på att vi fortsätter vara med varandra,
jag vet att vi kan.. men om du riktar in dig på att du ska tappa känslorna ..
jaa. . det är klart att du tappar på då där borta i skogen!
Jag vill bara att du ska ge oss en chans..  vi kommer va tillsammans
i ett år och några månader.. Och JAG är inte redo att ge upp det.
Bara för att du väljer att dra. och gissa på att du KAN tappa känslorna.

Jag älskar dig, och du VET att jag gör det.. bara att jag har svårt o visa det hela tiden.
Men jag vill göra allt jag kan för att få det här o funka. Och ja,, vi ska prata om det.
Det ska vi ... men kan vi inte bara ta vara på tiden vi har nu ? Och lugna oss med det här.
Tiden kommer .. 




Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Hej kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0