En kväll med Denise!




Gick ut ett tag med min kusin.
Gjorde inget speciellt, stog o snacka om en massa saker.
Nu sitter vi här i mitt stökiga rum, pratar om allt o ingenting.

Ska börja röra oss om ett tag,  vill inte att hon ska gå hem ensam.
Så jag går med henne en bit. Sen ska jag nog hem och kolla på en film
eller nått sånt.. kanske platta håret. Aja vet inte riktigt.

Får se :)

Imorgon så ska jag upp och göra mig i ordning för att sen åka
till min kurator och snacka lite skit. Känner att jag behöver det.
Johnny förstog sig inte på mig som måste prata hela tiden ;p
Sen efter det ska jag träna!  Ska väl göra ett pass på en timme tror jag.
Och sen röra mig hemmåt.  Får även se var som händer sen på kvällen.
Men mer om det imorgon, GodNatt !





Kommentarer
Postat av: Isabella

sv: sulan heter han :P eller kallas för de

2009-01-30 @ 00:01:52
URL: http://perfects.blogg.se/

Din åsikt:

Namn:
Hej kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0