det vore bättre om pappa inte fanns!




Vet egentligen inte vad jag ska skriva, jag är bara allmänt sur och irriterad och vet inte vad.
Är uttråkad och är hungrig som ett as oxå .. Helvete.
Igår försökte jag prata .. men gick inte så bra, slutade med att jag vart skitsur och somnade.
Jag är nog fortfarande rätt sur för det där.. är även sur ¨på pappa oxå.
Vilket jävla svin han är. Det är helt otroligt. Som jag alltid har sakt
" varför, VARFÖR blir jag ens förvånad .. och sen sur och ledsen? "
aa det är väl för att man inte vill tro det själv,att han faktiskt är som han är.

Aja, skitsamma. Hatar honom mer än allt. Han kan gå o hoppa framför tåget eller nått.

Pappahelg nurå.. egentligen. Men ni har ju redan fattat att jag inte är hos honom.
Jag är hos mamma :) MYCKET BÄTTRE.
Skulle ha sovit hos johnny igår ( fredag-lördag ) men aa vart inte så.
Så jag åkte hem somsakt.. gjorde inte så mycket. Prata allvar med mamma..
vart ledsen.. grina lite.. vart förbannat och helt sönderfrustrerad.
åå aah sen gick jago la mig i sängen.. sms;a med johnny. Inget märkvärdigt.
Sen somnade jag ifrån vårt prat.  o aah .. har inte varit vaken så länge.
Ska nog göra mig lite mat så fort jag skrivit klart .. Ochkolla på någon film.

Pallar fan inte längre. fy ÅNGEST.




Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Hej kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0