Bomber och granater!

Nu har det gått några dar på år 2009. Ska man kanske vika o välkommna det nya året?
Har år 08 för er varit bra, eller kunde det varit bättre?
Man hittar ju alltid någonting som kanske inte var så bra, men .. man kan ju
faktiskt inte alltid tänka på det neggativa. Själv så är jag kanske inte så stolt,
över hur mitt år varit. Men nu har det jy nytt år, nya tag och lämna det gammla bakom oss.

Året 08 för mig har varit helt upponervänd. Men finns även bra stunder.

Men det bästa som hände mig under året var nog att jag fick min älskade pojkvän.
Och att jag har så bra kontakt med Josephine så att hennes systers kille tror att
vi har ett förhållande. ( skojjar såklart ).

Dåliga saker finns ju oxå. Tex min 16års dag. Västa i mitt liv.
Flytta från pappa, det var inte roligt. Men värt det.
Förlorade en del vänner. Som en gång i tiden var allt man hade
( nu bryr jag mig bara om 2, jag är rädd om dom jag älskar. Då Johnny och josse. ).
Bråkat för mycket med mamma. ( skärpning nu )
Västa av allt, Lasse ( josses pappa ) dog i cancer. :( <3

Mer finns som är både possetivt och neggativt. Men mer behöver jag inte ta.
År 09 kommer bli bra, ( inte under en viss tid, när det sker så tar vi det då ).
Rätta till många saker ska jag göra, och skärpa till mig med mååånga saker.
Mina nära vet vad. Och det räcker så.

Jaja, mycket finns o säga.. men jobbigt för er o läsa haha.. så nu sätter jag punkt
och säger Godnatt! / Caroline





Jag tycker om dig väldigt mycket min vän!
Du är som en brorsa .. en brorsa jag inte blir besviken på!


Kommentarer
Postat av: markhoe

asså fyfan vikken bild:S jag älskar dig med carhoe! jättemyckt<3<3<3

2009-01-05 @ 22:28:08
URL: http://markusjohansson.blogg.se/

Din åsikt:

Namn:
Hej kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0