Bara jag och ...

Mina löss kanske?
Hm nej ..inte riktigt kanske.


Gick igenom mina bilder för någon dag sen och la märke
till att man nästan inte har några bilder alls på sig själv.
Alla är jätte gammla.. typ från i sommras och sådär.
Eller så ser man ut som ett HEJ KOM O HJÄLP MIG
.
Och det är ju inte kul alls.. för jag lägger ju då in samma
bilder om och om igen här i bloggen
.. och det är ju lagom kul.
Det skriftar mällan mig och johnny.. hela tiden. BOOORING.
Han e snygg iofs så det gör ju inget .. inte för mig iaf HAH.
Nej men .. allvarligt. Jag har rätt.
Så nu jävlar tog jag bilder idag! ( alla ser dock, nästan lika dana ut ) 
Som om det gjorde nått lixom .. ö nej
.


   
   
   
( alla är absolut inte snygga, kanske inte nån, vem vet. men
det är ju alltid nått att komma med iallafall ! )


Sådär, haha .. liite nyare bilder. Och det får bli mer .. fast imorgon.
Andra bilder, inte på mig .. någon kanske, men då kan jag fota annika
för jag ska träna med henne på eftermiddagen.
Men hur det går då, ja .. det får ni reda på imorgon.
Nu ska jag förflytta mig från soffan till sängen..
har laddat ner 4 nya filmer. Bästa jag börjar nu ;)


TJINGELINGEN OCH GODNATT!

Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Hej kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0