8 Januari.

Dagen började inte bra någonstans.
Vaknade, fixsade mat.. och mamma som i sin vanliga ordning börjar
gnälla om skola och framför allt Träningen. Jag hinner inte andas..
Jag kan inte andas, jag känner mig helt inträngd och alla bara kräver saker
utav mig.. gå i skolan, fixa jobb. spara pengar. Börja jobba snart.
gå o träna, idag ska vi träna, vi tar core och sen cyckel. ska jag boka?
vi måste träna. du måste träna, lägg av nu, idag ska vi träna.
vad ska vi träna idag? vi åker ikväll ...

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHH




jag orkar inte!!!!!
Jag måste få andas, jag måste få tid o tänka..
jag vet inte hur jag ska göra med allt, varför vara på mig så jävla mycket?!
Jag vill bara tare lungt nu och tänka över det jag gör.

Jag orkar inte hålla på o stressa hela tiden för att göra
som alla andra vill.  Ajaa,  nu ska jag gå iväg .. kanske sms;a josse.
ah får se,  / Caroline


Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Hej kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0