8 Januari.

Nu är man hemma igen, nyfärgat hår och hyfftat glad inte för att jag
är hemma utan att Johnny hörde av sig och bad mig fälja med in till stan.
Skönt, då slapp jag iallafall åka hem .. och så tänkte han till en viss del oxå.
Han hämtade iallafall upp mig vid bussen, var påväg hem från Josse.
Åkte lite snabbt hem till mig så jag kunde lämna mammas saker. .
hade köpt mjökt o kattmat å sådär till henne.
Sen var det bara ut och åka iväg .. herregud. Hatar att åka bil i stan.
Man blir helt stressad när johnny kör. Haha sen hade Robban JÄTTE bra
vägförklaringar. höger vänster,höger efter tunneln sen vänster, byl fil, rakt fram, nej sväng vänster. nu byt.
höger, vänster, byt fil o jaa .. Man vart lite snurrig av alla vägar.  Men men.
Nu är jag på hemmaplan igen och är sådär lagom trött .. rätt jättemycket trött.
Kanske kan få somna tidigt idag ... typ ett kanske? Vore jättebra. Tummen upp för det.

Nu ska jag sätta mig o kolla på HONEY.
 


Kommentarer
Postat av: Andréa

Sv: Jag skrev precis ett långt inlägg om hela grunden i sminket idag :) Sen om du kollar under kategorin "Skönhet" i min blogg finns en del andra sminktips också!

2009-01-09 @ 23:01:21
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Din åsikt:

Namn:
Hej kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0