7 Januari.

Godmorgon!
Idag är det en dag, då man vill åka pulka eller skidor.
Och sen dricka varm choklad i vintersolen. Gud så mysigt!

Men nu är det inte vädret jag ska prata om, utan det är att jag har något jag vill berätta.
Jag har hoppat av skolan.

otroligt va?

Jo, men så är det.  Pratade med min mamma i morse.
Jag vart helt frustrerad och började grina .. men fick ur mig
allt jag behövde säga. Sa även till henne att jag inte tycker
att hon ställer upp till hundra tio procent för mig.
Pratet med henne gick bra, och idag har jag mailat Spärrservice
om jobb. Så nu hoppas jag att dom kan ge mig ett jobb.

Aja, det var iallafall allt för mig för tillfället. 
Nu ska jag åka och byta kläder å så!

Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Hej kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0