7 Januari.

Jag kollade precis klart på en film, Vit oleander tror jag den hette.
Riktigt konstig film .. rätt tragisk faktiskt. Men iaf.

Sitter i vardagsrummet, med täcket runt  mig och tänker
mig bättre tider. Lär ju inte hända.
Funderar hur det ska bli imorgon. med skola och så..
Jag vill inte,  jag vill verkligen inte. En dag till .. eller 2 sen är det helg.

Jag vill vara med min pojkvän nu,  Jag bar nog blivit en Johnny Gris.
Helt otroligt .. för jag brukar inte bli SÅ fast i någon. Förutom mamma..
Missförstå mig inte,   men jag mår bra av att vara med honom.
Han kan lixom krama mig och man känner värmen genom hela kroppen.
Han e bra, Han e bäst helt enkelt.  hmm .. sen igårkväll.
Sova ensam är inte roligt.. det är tomt, kallt och ensamt.
Vist att jag blir grinit när jag INTE fått sova.. men jag känner mig trygg i det.
Att han är där,  brevid mig .. han försvinner inte där ifrån.
Och det får mig att andas ut och känna mig lite lugn.

Nu ska jag ta o slappna av lite,  Ska kolla på en film Johnny laddat ner..
Andra gången jag ska se den för idag .. men ah.




Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Hej kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0