6 Januari

----------------------------------------------------------------------------------------

Grattis , nio månader tillsammans med dig ..      



----------------------------------------------------------------------------------------


Hej och välkommen, kyla och äckelsnö!
Idag.. är det ingen bra dag. Sovit som ett as.
Så jag e trött, jag har ont i magen.. kanske är hungrig.
vet inte... Skolan börjar imorgon. Jag vill inte.
Jag orkar det inte nåååånstans alltså. 
Sen så börjar alla andra på torsdag, så alla har EN lovdag kvar.
Medans jag ska stressa som en jävla gris för att min pappa
skiter i att jag måste ha kvitton. Då kan ju lika gärna han gå o byta de.
Han som har bil. Jag måste åka i äckelväder för att byta
nått som VISSTE att jag inte ville ha. Dåligt. Jag är så IRRITERAD.
Jag vill bara en dag till ledigt ..  snälla!

Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Hej kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0