6 Januari.

Tänk om man bara kunde få slippa all Ångest man har hela tiden.
Tänkt om man kunde för en gångs skulle känna sig glad, älskad och behövd.
Och tänk om man kunde ge sig fan på att man ska klara någonting.
Som i mitt fall är skolan.

Imorgon är det den 7/1, och jag känner hur man bara vill försvinna här ifrån.
Jag vill inte det här, jag börjar hällre jobba .. skrapa fram egna pengar.
Och inte pengar som man får via skolan, och hur mycket man är där.


För pengar behöver man ju, iallafall jag ... för jag vill inte vara kvar här.

Jag skulle vilja åka till Norrland, vara med mig själv .. bara göra ingenting.
Det är en vacker miljö, och frisk ( då menar jag verkligen frisk ) luft.
Känslan av att bara ta det lungt, inge stress .. inge magont.
Bara sköta om sig själv helt enkelt. Jag kommer dö om det här forts.

Eller ännu bättre, en resa till ett varmt, vackert ställe. Ett ställe där jag
kan koppla av .. 2 veckor låter det bra? Joo, jag skulle göra vad som hälst
för att kunna åka någonstans.
Turkiet.
Dit skulle jag vilja åka, sola, bada,  bara ligga i solen och pressa.
Bli brun, känna att man kan gå utan vinter jacka, långfjalingar,
mössa, vantar.. och framför allt .. Ingen snö!
Det vore ju helt underbart att gå i heta solen, känna värmen
genom hela kroppen.. lugnet.. ligga o lyssna på alla barn som skrattar
och leker i vattnet. Ha roligt. Sen på kvällen, gå ut o äta..
mamma bjuder på en drink.

Koppla av ..  Gud vad skönt det skulle vara.



Jag vill verkligen här ifrån ...    faan.
Ångest
.

Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Hej kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0