3 januari

Vad skönt det är o bara ligga o slappa i sängen och inte göra nånting.
Visserligen vart jag väkt av Johnny men ah .. somnade om sen.
Och gick inte upp förns halv 3. Har leget o kollar på HONEY sen jag vakna.
Men nu sitter jag o pratar med josse och är påklädd för att åka till kungsängen.
Har lite saker jag ska göra .. sminka mig lite lätt och sen bara borsta tänderna.
Jag ska nämligen färga hennes hår idag. Så vi måste gå och välja färg på coop.
MenMen,  hmm .. har inte så mycket o säga mer för idag faktiskt.
Iallafall inte nu.. Mamma jobbar sista natten idag? Skönt ..
Då blir jag inte så ensam.  aja .. nu ska jag gå och fixa mig så att jag kan åka!


Ha en bra dag folk .. eller ska man säga kväll?

Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Hej kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0