29 Januari




F Y       S A T A N       V A D      J A G     Ä R       T R Ö T T !


Godmorgon, nu har jag varit vaken sen kvart i sju, och jag håller på o
dör av trött het nu! Har precis kommit hem från Paula, hon som jag
skulle träffa idag. Skiit trevlig männsika, och otroligt fin.
Hon vad jätte trevligt och vi satt o prata om allt o ingenting.
Fick slag när jag såg deras hus, skit stort. Kändes nästan
som ett spökhus. Haha, vilket vi även pratade om! 
Hon bjöd på frukost,  vart rostade mackor och apelsin jos.
Så jävla gott,  var nog rätt hungrig när jag kom dit.
Vi pratade lite om skolan, och vad jag gör. Om jag har pojkvän..
fick berätta om honom hur han var och vilken stil han hade.
O ja,  hon bah aha... så du tycker om sånna killar ;)
Hur som hälst så pratade vi om lilla Arilda som jag kanske
ska passa dåra. Verkade jätttesöt för jag fick se bilder.
Så nu hoppas jag att hon går ihop med mig och inte skriker
och total protosterar ;p haha. Hon är i en trotts ålder nu.
Var iaf jättekul,  Hon skickade precis sms till mig och
sa att det var trevligt o träffa mig, och verkar vara passande för
hennes dotter. Och sen så berätta hon även att ICA har satt upp
sin lapp i fönstret igen  " Glad 16 åring som söker extrajobb "
Ja. nu kanske jag ska ta chansen?! Eller vad säger ni.
Jag tycker det, så jag ska nog gå dit idag :) Mamma
kanske kan följa med mig.. Hoppas jag. Pinsamt o gå dit själv ju.
Aja får se, men just nu känner jag att jag behöver sova lite.

Hejsålänge!




Jävlar vilket as väder det var när jag gick ut idag.
Såg ut som en snöboll när jag kom fram!




Kommentarer
Postat av: georgia

haha tacktack :)

2009-01-29 @ 10:46:16
URL: http://georgiias.blogg.se/
Postat av: Madeleine

självklart kan jag hjälpa dig :)

ge mig din msn, lättare att kommunicera så ;)

2009-01-29 @ 18:16:45
URL: http://madeleinesellen.blogg.se/

Din åsikt:

Namn:
Hej kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0