13 Januari

Äntligen är man hemma, men GUD så trött jag är. Jag är helt slut.
Ni förstår, jag åkte till SATS och körde ett pass där.
Så himmla länge sen och man känner bara hur fetare man blir.
Och så ska man ju inte ha det. Man ska vara nöjd med sin kropp.
Vilket jag verkligen inte är. Så nu tog jag tag i det och körde på som fan!
Jag körde inget långt pass, men idag var bara prova på igen.


Jag körde trappmaskin ;  Riktigt kul, men det är så jobbigt.
Körde säkert i en minut och mjölksyran tog slut i benen.
Pinsamt. Men det är riktigt bra träning!
Speciellt om man vill ha fett förbränning.
Man konsenterar sig på benen såklart, lår och armar.
Så nu ska jag tästa mig själv faktiskt, och se hur mycket jag
orkar efter en viss tid. Kontitionen och styrkan blir ju allt bättre
för varje gång man kör!



Jag körde även löpbandet ; Oxå en rolig träning, men inte sådär
så att man garvar ihjäl sig. Men det är en sån bra träning så det
är bara att köra på! Kul när man väl kommer igång!




Min dag har faktiskt varit helt okej, känns bra nu efter som att jag tränat.
Ikväll händer det inte mycket, jag ska ladda ner ännu mer filmer till mig o mamma
efter som att
vår tv är urfunktion. Suck på det. !

Nepp, nu ska jag förflytta mig till vardagsrummet så jag kommer åt Sladden.
Sen blir det dusch och annat trams.
Tjingen


Kommentarer
Postat av: malin

löpbandet är såå tråkigt!! :P kram malin

2009-01-18 @ 20:35:46
URL: http://www.metrobloggen.se/merlyn

Din åsikt:

Namn:
Hej kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0