12 Januari

Jag hatar mensvärk, och mens överhuvudtaget. Alla måste ju göra det.
Det är bara, onödigt, tråkigt och jobbigt. Suck..
Kunde inte sova nånting inatt.. Hade ont i magen tills typ halv 5 tror jag
att det var .. Kollade på Harry potter och den flemmande bägaren.
Den var .. hyffsad. Inte så att man applåderar kanske.
Men den är underhållande. Kollade även på Just my luck. Haha ..
rolig film, helt okej.  Annars idag har jag inte gjort någonting,
eftersom att jag vaknade typ halv 3 .. där omkring iallafall.
Fösta jag gjorde va att sms;a min Pojkvän och medela att jag var vid liv.
Han kalla mig snorunge? :O
Den jäveln, haha nej men aah ..  åt lite och kollade på yttligare en film.
Den därrimot, sög ap rumpa.. Chingaling eller nått sånt hette den.

Ska nog ta en dusch nu och fräsha till mig lite, det här går ju inte att ligga o slappa
hela dagarna ..   Jisses!


Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Hej kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0