12 Januari

Ja jusste, Jag behöver HJÄLP!!

Jag har ju som sakt hoppat av skolan, som nu nog dom flesta vet.
Dom flesta vet oxå varför .. och det blir bäst såhär tills jag börjar i höst.
Och jag skulle behöva lite hjälp med förslag på Jobb man kan söka till.
Eller ett enkelt sätt att käna lite pengar på. Jag vill inte leva på mamma..
Hon har ju knappt pengar till sig själv. Så har du något förslag på hur man kan
göra och gå till väga med det här. Lämna gärna ett förslag!
Skulle vara jättetacksam för det! :)


Nu ska jag duscha :)!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför hoppa av från första början? du kan ju praktisera (IV praktik)... Bra för CV

2009-01-12 @ 19:07:54
Postat av: Sofia

Hej vännen! Det va ett tag sen!<3 såg att du och markus hade trevligt på nyår haha, lite mycket av det goda kanske ^^ på min front va det iaf det haha!



Ja jag läste det här och har förstått att du inte trivdes på kvarn heller? Har du planer på att börja om sen eller är du så trött på skolan att du inte tänker börja om alls? Jag har ju jobb, på taco bar i kungshallen. Det är sjukt stressigt och inte så jättebra betals, jag tjänar 70 kr/timmen, och ob:n ligger på 16-17 kr extra i timmen. Jag tror inte just vi söker mer personal men jag kan rekomendera att gå ner i kungshallen på de andra restaurangerna och fråga om du kan tänka dig jobba med det :)

Annars har du ju gått ut grundskolan och då brukar man ha möjlighet till ett par jobb! Kolla på arbetsförmedlingen och skriv ett cv och skicka/lämna in på massa ställen! På butiker får man 100% ob på helger vet jag!



Lycka till gumman, du hittar nått snart! Puss<3

2009-01-12 @ 19:57:08
URL: http://ienmage.blogg.se/

Din åsikt:

Namn:
Hej kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0