11 Januari.

Gud vilken dag, den har inte varit så jättebra för min del.
Vaknade hemma hos johnny i för en gångs skull hyffsad tid.
Men var ändå dötrött och kände som att jag låg i koma.
Ah, låg och inte gjorde någonting .. kollade på Let's Dance igen och
även Körslaget medans Johnny spela CS och dampa satan.
Förmodligen för att han dog .. och för att han är dålig haha.
nääe inte rikgit så kanske. Men iallafall. Sen fick jag världens
mensvärk och kunde inte göra någonting. . jag vart gnällig och var trött.
Men det verkade inte göra honom så himla mycket så det var väl bra.
Sen var han så gullig och körde hem mig! Jätteskönt ..
tänk om jag skylle åkt komenalt med den här magen ..
Sa iallafall puss och hejdå, fick en kram som kändes i hela kroppen.


När jag kom in .. precis efter jag dragit igen dörren efter mig började jag
stupböla och ropa på mamma. Sen dess har tagit hand om mig.
Lagat mat, bäddat och sådär. Och nu ska vi äta glass och kolla på
Nattvakten.  Så nu ska jag kila. Hejsansvejsan :)


Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Hej kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0