10 Januari.

Gårdagen  vart bra, inte så mycket o hjula över. Men man fick ju va med Pojken min.

Idag så väckte han min väl vid halv ett skulle jag tro.
Låg bara o slappa, pappa hämtade mig sen..
Och nu är jag här, sitter o är hungrig som ett as ..
och kollar på Harry Potter med min söta lillebror.
Han gav mig världens hårdaste kram idag när han träffade mig
på coop i kungsängen. Och fyfan vad han har blivit lååååång!!!!

Jag är 5 år äldre än honom. Och han har större fötter, och är snart längre än mig.
Han växer så det knakar. Storebror har ju alltid varit längre. Han är nog 1,92 nu ;s
Och william min lillebror, är undegär 1,62.. och då jag 1,72. Börjar närma sig nu. haha

Hur som hälst,  ska snart hoppa in i duschen och göra mig lite Lördagsfin ..
haha varför det nu behövs. nej men jag känner mig så otroligt FUL&ÄCKLIG.
Jag har gjort det ett tag nu .. så , så fort Johnny säger att jag typ är fin.
Så bah; mm aa .. jättekul. sluta .. tyst ... egentligen ska man ju bara säga
Men tack vad gullig du är.. men ja. Det går verkligen inte ;s
Så därför ska jag hämta lite nya kläder och sådära .. och sen sminka mig och fixa en frisyr.

Jaja, nog om detta nu! Hörs kanske senare. Tjingen / Caroline



Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Hej kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0