" vet inte, det är ju lördag "

Lite sent o skriva egentligen, men jag har inget bättre för mig och kan ändå inte
sova pga mensverk. Great!


Nu är det helg iallafall, ( för mig är det alltid det men endå, nu har kompisarna oxå helg )
och det är ju jättebra. Det betyder God mat och roligheter.


Startade dagen med att ringa josse och sen göra mig iordning på 30 minuter.
Skulle åka in till stan och möta henne där, så skulle vi kolla lite å så.
Jag skulle köpa skor,    Helt vanliga tygskor från H&M för bara
129 kronor.
Är det inte bra?
  Inga pengar lixom.  Sen så köpte jag ett par strumpbyxor.
Kände att jag ville ha ett par nya, hela och fräsha.. hatar knoppriga jävlar.
Gjorde inte så mycket mer där, och drog oss till
Jakan.
Mamma skulle fixa med min medisin där, så vi mötte henne.
Hon fick sitt BankomatKort och sådär.  Vi fortsatte hem till mig på en gång,
för vi skulle åka hem till josse
och käka och göra oss iordning för kvällen där.

Vi var bjudna hem till Sandra några styckna.
Det var Jag, josse, sandra, annika och sofia.. emelie och jessica kunde inte komma.
Men vi hade roligt endå, vi åt godis, chips mm. Jag åt typ ingenting..
Asso jag får inte i mig :O:O helt sjukt.  Jajusste jag får ju inte glömma
att sandras syrra Fess var med oxå !  Hon är även min kompis, för vi
gått i "  samma " klass. Eller hon i 3 och jag 2, men endå ;) 

Det var iallafall jättetrevligt ... Borde vi göra om igen snart.
Nej... nu ska jag nog ta med mig datan in på rummet.
Så jag kan lägga mig ner och ta det lungt.

Jag måste ju göra det .... orkar inte så mycket annars.

Jaja, HejsanSvejsan !


Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Hej kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0