Vår = lycka <3

Jag tycker det är dags att det blir vår nu,  känna värmen.. som värmen från topp till tå.
Börja ta på sig tunnare kläder .. då man kan sätta på sig Jeans och dom populära Tofflorna
som jag gick med förra året. Så att sulan under hade lossnar .. ungefär halva bara var där.
Och bara någon lätt tröja.   åå eller förra året .. då man var ute i bara shorts och linne och tofflorna
och så fick man världens märken på låren och på fötterna .. axlarna .. bara för att man var ute i solen så mycket.
Det gick inte bort på hela sommaren.  hehe .. och josses tajts märken hon hadde på benen.
snyggt verkligen!             Sen i sommar, så åker jag och mamma utomlands ..
Och det är förhoppningsvis precis i början av sommaren. Så då kommer man hem och är
brun, och kan sola liiiiite till :) Så får man ännu mer färg. Men den här gången så ska jag
ha kokos olja <3<3<3 Kommer ni ihåg när jag brände hela bröstet ? :$
Piiiinsamt värre vare, och fult! Tur att ärren bara var där några månader .. eller ah. Drygt ett år ungefär.
Den sommaren var skiiitvarm,  Var även då som Johanna åkte in till akuten.
Och fick operera blindtarmen.    Och det var även den sommaren som jag var mycket med annika.
Om jag inte minns helt fel.  Och det är den bästa sommaren i mitt liv!
Eller jo .. förr förra året var oxå bra! För då hade jag Moppe och jag o josse fick inte nog.

Åh Sommar, ge mig sommar med lycka och en BRA 17års dag. Snälla!


Kommentarer
Postat av: jeanette

åå jag är trött på vintern nu o vill ha vår <3

2009-02-14 @ 23:48:12
URL: http://pixyfalse.blogg.se/
Postat av: Leia

Så fin header!

2009-02-14 @ 23:59:53
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: felicia :)

tack så jättemycket gumman :)

2009-02-15 @ 10:53:25
URL: http://fessy.blogg.se/
Postat av: sandra

nej jag tyckte att det kostade för mkt där. så jag klippte mig i postgången hos en tjej som hette Eva. Det är direkt när man kommer in i postgången. Grymmt ställe. Och hon var otroligt bra :)



rekommenderar verkligen.

2009-02-15 @ 12:45:08
URL: http://sandrathorolfson.blogg.se/

Din åsikt:

Namn:
Hej kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0