Shululu

Jaha, nu är klockan typ ett nånting. Och mamma har fortfarande inte ringt.
Skulle diskutera en sak med henne, Jo nu ringde hon.
Och det var ok, hon skulle göra allt för att hinna.
Nu ska jag bara kolla mad josse, och så måste jag självklart kolla med Johnny.
Hoppas på att hon ringer mig när hon vaknar imorgon. Det är livsviktigt.
För jag kan inte snacka med johnny förns jag vet av josse.
FY jag hatar när sånt här händer,  sucksucksuck.


Det handlar ju om att välja, allting handlar om att alltid välja.
Och jag ser inte Alla hjärtans dag som en speciell dag.
Jag bryr mig lixom inte om den, tycker den är överskattad
och bara allmänt löjlig.


Saker och ting händer nämligen hos S på lördag. ( hon fyller även år den 20;onde typ
så det blir till att ffira henne lite grann )
Och jag skulle verkligen vilja gå dit. Träffa folk och umgås.
Det gör inte mig så mycket om vad det är för dag..
Den dagen kan man ju andå flytta fram, eller hur?

Som jag säkert har nämnt så älskar man ju inte en person
MER för att det är alla hjärtans dag? Eller ...
Jag ttycker iallfall inte det, så Därför ska jag kolla med Johnny och
Josse och sådära om hur allting ska gå till.
Inte ens säkert på att josse ska dit?  Men jag hoppas att
det inte gör nått för Johnny, och hoppas på att Josse ska.


Fan vad krångligt allting ska vara hela tiden.
Ingenting går som man alltid planerar.
Kul att man fick reda på det 2 dar innan.
Och kan inte prata med folk förns 1 dag innan.
Dålig tajming.... JAG VET!!!

aja,  jag ska dra mig mot sängen nu. Börjar bli lite småtrött.
Hörs om med planer och så imorgon.  //    Tjingeling.


Kommentarer
Postat av: Gossipgirls

Tack! Det uppskattas verkligen. ;)



XOXO

2009-02-13 @ 12:39:34
URL: http://gossipgirlilicious.blogg.se/

Din åsikt:

Namn:
Hej kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0