Pappa och ... El!

Till Evalena ; Sorry, men asso du har ingenting och vara ledsen och besviken för.
Det är JAG, bara JAG som ska vara det på er två.
Vad är du ledsen för? Och vad fan är du besviken på?
Du ska vara besviken på dig själv! Jag har försökt vara din " vän ".
Men det går inte, För vet du? Du bryr dig inte!!!
Om du hade brytt dig om mig.. så hade du hört av dig till mig.
Och ens kolla att jag levde? Och om jag inte har dykit upp om helgen,
RING MIIIIIIIG?!?!?!? Kan du visa intresse om vart fan jag är..
Eftersom att pappa inte gör det?  Bara för att han är en omogen 40 åring
som beter dig som 14 behöver inte du göra det.  DET är så jag tycker.
Så nu är det okej att bli ledsen över att det är SÅHÄR jag tycker.
Men pappa hade ingen rätt att skriva att DU var ledsen och besviken.
Men nu så.. Men jag bryr mig inte. För ni bryr er inte om mig.
Det är det ända jag har begärt! Vara omtyckt, jag försöker JÄMT och ständigt
vara lika bra som William, jag vill ha ER uppmärksamhet.
Men jag vill att ni ska GE mig den, och inte ge mig den för att jag BER om det. .


Pappa; Det är du som ställt till det för dig. Och förstört för mig.
Jag bad dig om lite pengar, jag ville ha bara så jag kunde klara mig.
Och kunna köpa nått till Josse på hennes 18års dag.  Men du vart
så jävla spydig. Jag kunde inte göra nått åt att jag inte kunde ge
W någon Julklapp. Allting gick åt till Johnnys och Josses.
( och hennes gick på 140. ) Sen tog mina pengar slut..
Tror du att mamma tänker ge mig pengar för att ge honom Julklapp?
Det är ju ditt uppdrag att göra det.   Iallafall så blir du sur ..
och du är för jävla rolig ibland. Det var ingen stor grej?!
Sen på fredagen jag skulle till dig, då alltså dagen efter vårat * prat *
Så skickade du bara ett sms på morgonen till mig och du skrev bara..
* middagen blir sen som vanligt * Och då ruttnade jag.
Jag svarade dig att jag inte skulle sova, eller äta hemma.
Men mer var det inte? Du frågade inte var jag skulle ta vägen, vem jag skulle till?
Vart och vad skulle jag äta? Vad hände sen på kvällen?
Asso pappa, fattar du var du sätter dig in i, mamma håller inte alltid koll på mig.
Jag kan lika gärna gå o supan er mig på en fest och börja knarka och grejer.
Fattar du att det blir du som inte får reda på nått när du gör såhär?
Eller om jag råkar ut för nått annat. Om den dagen händer vill jag att du ska känna skuld.
Inte för att jag väljer att supa ner mig, Men att jag gör det bakom din rygg för att
jag vet att du inte bryr dig om vad jag gör. DET stör mig. Nej .. det gör mig uppriktigt
jävla galet förbannad. Jag vill att du ska bry mig,  du säger att jag inte får göra ditten o datten.
men vet du? Du om någon kan INTE hindra mig, för du har aldrig brytt dig innan.
Varför skulle du göra det nu? Och snacka inte om att du har rätten till det.
För allt är Fejk med dig. Du är en fejk pappa. Den dagen du börjar bry dig .
Och visar det, då kan du kämpa med att få tillbaka mig.
Att jag kan känna mig välkommen. Och liiiiiiiiiiiiiika mycket värld som min lillebror.
Jag vill känna mig hemma, Jag vill kunna SOVA hemma hos er.
Men mitt rum ser ut som skit, och ni gör ingenting åt det.
Ni fixar och trixar med williams rum. Han får nya mödler. Han fick en platt tv.
Och ni ställde in hans gammla i mitt rum.  Han har kuddar och täcke.
Jag har en PLATT kudde och en liten filt. Ett helt orört rum..  Jag vill känna när jag
kommer dit att jag kan lägga mig och kolla på en film, OCH att tv;n och dvd;n FUNKAR.
Känna att man bor där,  inte som ens jävla hem efter typ flera år?  Tack ska ni ha.
Men jag bodde hos er, jag ville oxå känna mig som en medlem. Men nej..
Nifryser ut mig.  Sen så skiter ni i mig när jag är hos er. Det är därför jag alltid håller
mig borta.  Ni är alltid på hockey,  och EL följer alltid med.
Det är inte så att hon frågar om VI ska göra nått.. hon som gnällde förut om att jag
hittade på saker det MAMMA när jag var hos er. Så det finns en orsak till varför jag
håller mig borta. Men ni är så blinda av erat eget liv,så att ni glömmer bort mig.

Hur känns det nu?  Känns det okej mällan oss?
Skulle inte tro det va, OM NI VILL HA MIG... SÅ kommer ni få
kämpa era jävla häckar av mig. Ni ska vilja säga till mig hur mycket
ni är ledsna över det här. Ni ska börja bry er. Glöm mig inte.

JAG FINNS!!!!!!!!!!!!!!!!!  Fixa mitt rum, evalena kan åka med mig till ikea.
Vi kan måla, fixa och dona TILLSAMMANS. Så att jag kan känna mig välkommen
till er när jag kommer. Jag VILL kunna sova hemma, utan att frysa ihjäl.
Och ligga i en sån jävla obekväm säng så att jag får tuppjukk.
Tomma hyllor och en ful vit/grå tapet.  Det låter inte så jävla bra eller hur?
Nääe, pappa .. du har erkänt själv att mitt rum ser ut som skit.
Men ändå så gör du ingenting åt det.   Det är roligt..
Jag vart för en gångs skull GLAD när du sa att ja gskulle få fixa det.
Och du sa att vi kunde göra det redan helgen efter.
men nej .. vad dök upp? Jo .. hockey.
Nu tänker jag inte skriva nå mer om det här.
Vid det här laget SKA(!!!!!!!!!!!!!) ni ha uppfattat mina känslor.


Och hur jävla SÅRAD jag är.    Ni har verkligen lyckats att krossa mig den här gången.


 


Kommentarer
Postat av: JENNIE

fin blogg:)

2009-02-16 @ 19:54:22
URL: http://mrsjenni.blogg.se/
Postat av: sara

Svar: Ja man känner sig så fräsch när man är brun . besök gärna mig igen

2009-02-16 @ 20:33:00
URL: http://saaralii.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Shit carro, vilka idioter! jag skulle inte fixa en dag att ha det som du har det. vet du, jag visste inte ens att du hade en pappa :s därför blev jag så chockad när jag läste om det första gången.. fast William är något som känns bekant. hur som helst så måste det har förträngts.. jag trodde seriöst din pappa var död eller i alla fall död för dig. och nu verkar det ju inte bättre, tyvärr.. ett barn ber inte om att födas, därför ska man ta beslutet innan det är försent. "vill jag ha barn eller inte?" väljer man att behålla det så ska man tamigfan ha vett nog att engagera sig! ;o helt sanslöst hur en människa kan bete sig som din pappa och hans familj carro.. och sen ska du kalla honom pappa? HAH! vilket skämt! du vet vart du har mig gumman, det är bara ringa. <3<3<3

2009-02-18 @ 17:46:14

Din åsikt:

Namn:
Hej kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0