Nu när du är borta, behöver jag ängla vakt.

Det är lätt o falla dit igen.. Men jag vill inte.
För den som skadas av det är ju bara jag.. Men hjälper det? Jo..
Ångesten och all panikångest försvinner ur mig.
Men visst är det lätt att komma i samma bana man en gång var i.
Allt det tog slut när jag träffade Johnny,  han vet om allt.
Men vi pratar inte om det.. Det är inte så att vi behöver?
Jo..nej.. kanske? Nej .. ska inte behöva bry sig.
Det är dummt.. Jag har tänkt på ibland .. att jag vill att
alla bara ska sluta bry sig om mig. Av något skäl
är dt bäst så.. Det räcker med en person.. mer bryr inte jag mig.
Jag kan bry mig om andra.. Men mina vänner/pojkvänner ska inte
behöva bry sig.  Men jag ... Lever tillomed kvar i en av dom?
Är det inte sjukt ... jag vill inte att ni ska bry er.
Inte så mina vänner heller... Inte johnny heller..
Men det är klart ni gör det, ni tänker ju .. varför ska man inte
bry sig om en som man älskar?
Joo ... det kanske är frågan..
Men att fråga mig hur jag mår, är som en fattig tröst.


Och jag Orkar inte längre :(:(:(:(

Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Hej kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0