" nu är det måndag igen.. "

Godmorgon!
Idag är det som sakt måndag.. och det känns ju lite halvkul.
Vaknade runt halv nio..och såg att jag hade fått ett intressant sms.
Men vem hade skickat det sms;et ... tar jag inte nu.
Jag vart verken, glad eller ledsen. Jag vart inte ens förvånad.
Men skriver ingenting om det nu.. För jag har inte riktigt tid!


Dagens planer .. var egentligen a tt följa med mamma till Odenplan, mm.
Men hon hade så ont i huvet imorse så vi ska ta det efter mitt möte ..
Som vi ska på nu klockan Elva.
Jag ska träffa min SYO .. Heter det så?
aa iallafall, jag har ju gjort mina val o så.. Så hon ska hjälpa
med att printa ut det osv. Vi ska även försökta rätta upp mitt liv lite.
Som jag har tappat .. någonstans i helvetet.
Hur vet jag inte hur hon ska hjälpa mig, Men nått ska göras.
Kommer förmodligen praktisera igen.. Då får jag iallafall pengar.
Men VAR vet jag inte,  Hundar vore kul ... eller hästar.
GALET eller hur,  men hemligheten är att jag ÄLSKAR hästar.
Dom är fina och härliga på alla sätt.  Aja,  har inte tid o sitta
här o snacka skit. Det intressanta ( ELLER INTE ) sms;et tar vi senare.

Hejsansvejsan så länge!

Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Hej kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0