Men SNARK!!

Asso jag går o tar livet av mig snart...
eller går o lägger mig ute i bilen.
Eller njah kanske inte..
men soffan e nog mer tilltalande.

Alltså, Johnny ligger hära brevid mig och snarkar så att trummhinnorna
är på gränsen att sprängas. Störande o höra på...
Han sover ovanligt tungt idag, för jag kan inte väcka honom.
Han pratar oxå, haha.
Men han pratar bara konstigheter.
" inte den din jävel. " carro, e du trött nu ? "
" vet inte, fråga själv "   och mummel mällan allt det där.
Men ungefär så sa han. Rätt kul o höra.. brukar flina i min
ensamhet medsans han sover vidare..


great.. nu börja han igen. Han var nämligen tyst ett tag.
Men det håller inte längre än kanske Fem minuter.

Ska nog se en film nu, bedöva öronen med annat.
Godnatt Sen :)

Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Hej kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0