Måndag

Ush vilken huvudvärk jag har.
Det är bara en sån där usch o fy o blä dag idag. Tråkigt..
Men men,  Johnny kom till mig igår kväll.
Sov här såklart så han åkte till skolan imorse.
Jag gick upp och åt frukost när han hadde åkt.
Var jättehungrig.  Det vart rostade mackor och sen en
tiney winey barn jogurt :)  Och flääääder till dricka!

Vaknade för inte så länge sen av mamma som ringt en massa
åt mig. Eftersom att ja inte är 18 .. så kan mamma ringa överallt åt mig :D haha.
Och man får ju utnyttja det.  Idag blir det en sorts coatch vi ska träffa.
Eller ja.. JAG ska träffa honom. Men mamma är med och pratar åt mig.
Sen så blir det käkaren imorgon..
Men det berättar jag mer om ssen.. kommer lbli mycket läkarbesök nu
tror jag.. Aja, måste kolla när bussen går och sen göra mig klar!

Hörs ! / Caroline


Kommentarer
Postat av: Andréa

Sv: Hej! :) Jag har visst glömt att svara på en kommentar som du skrev hos mig för längesen. Du frågade hur man sätter fast lösögonfransar så att dom sitter kvar en hel kväll. Det viktigaste är att ha ett bra franslim! Jag rekommenderar Make Up Store's "Adhesive clear". Sen är tricket att först böja sina egna fransar med ögonfranstång. Sen tar man en klick av detta lim på en tops.. och drar topsen mot fransraden (på lösfransen alltså). Sen väntar man ca. 20 sekunder, och sen kan man lägga dit lösfransen precis intill sina egna. Och trycka fast lite. Klart! :) Sen när limmet har torkat fast ordentligt är det bra att lägga mascara ovanpå, så att ens egna fransar kletas ihop lite med lösfransarna.. så sitter det ännu bättre.

2009-02-03 @ 10:58:14
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Din åsikt:

Namn:
Hej kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0