Kommentera om ni vill ha den nya!!!

Heej folket!

Innan så hade jag tänkt att BYTA blogg, och göra en helt ny!
Men vet ni va? Jag tänker inte göra det.. eller ska åtminstonde tänka över det
tills imorgon!  Men gör jag det så går jag ut till dom som jag brukar kolla in.
Sen kollar man ju in i nya blggar varje dag så det är ju lungt.

Men vad är orsaken till det här nu då?
Jo .. det är att jag vet inte hur mycket min pappa och hans fru läser min blogg.
Och här skriver jag om mina privata saker om vad jag gör om dagarna och helgerna.
Jag gör inte mycket, men gör jag det  så är det både rökning och alkohol.
Nu tänker ni säkert att jag är världens pucko som skriver det här här..
eftersom att pappa kan sitta bakom rutan och läsa.
Men jag säger bara sanningen, och JAG ORKAR INTE BRY MIG.
Jag lägger även ut bilder och sådär på allt möjligt.
Och jag vill bara känna att jag har lite privata saker i mitt liv oxå.
Det är inte meningen att han ska läsa om det, för han är inte välkommen.
Lika lite som jag är välkommen till hans familj. mm sug på den.
Nu när jag väl skriver så hör jag hur rimmligt det låter att faktiskt byta.

Ja.. det var väl det jag hade och säga, ni kan fortsätta läsa min andra blogg nu
råh,  så det är bara att höra av sig om man vill ha den nya.
Kan ju inte skriva den här eftersom att pappa kan se. NOT GOOD AT ALLLLL.

Nej .. nu ska jag välkommna den nya bloggen!  Tjingeling <3

Kommentarer
Postat av: malin

vad heter den nya? :) roligt att följa ditt liv

2009-02-19 @ 11:23:21
Postat av: markhoe

JAG SKA HA DEN!:D för att jag saknar dig!

2009-02-26 @ 21:58:15
URL: http://markusjohansson.blogg.se/

Din åsikt:

Namn:
Hej kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0