jojo visst serru!




Hejhej!




Igårkväll så kom johnny hem till mig, vi snackade lite och sådär.
Han övertala mig att följa med honom hem. Och ja..
Det gjorde jag ju .. eftersom att jag ville träffa honom.
Men innan vi åkte hem hämtade vi upp Robban och Micha.
För dom skulle till kungsängen å sådär.
Sen vare bara hem och sova.. men hade jättesvårt o sova.
Jag var nog fortfarande rätt sur över allt som hänt och sådär.
Men somnade tillslut.. efter typ 2 timmar kanske.

När vi vaknat och sådär så fick han köra hem mig. För jag skulle
iväg med mamma. Vi åkte till ikea och kollade runt lite.
Åt mat och pratade en massa !


Köpte även lite saker och så.. mäst ljus.
Och snart ska vi käka middag och börja fixa med mitt rum..
Fy vad trist ... Men men .. vad gör man.

Sen så ska kanske johnny sova när nån gång bland vardagarna.
Men får se hur det blir. Han bestämmer ju själv hur han vill göra. <3


/ Caroline






Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Hej kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0