Home

Kom hem för en liten stund sen från Jakobsberg!
Vi gick runt o kollade lite, Men jag köpte ingenting på Gina.
Jag ska spara så att jag kan få köpa ett par Jeans!


Istället så fick jag min älskade Twilight bok!!
Jag frågade en söt kille inne på bokhandeln om dom hade den inne.
Och det var klart.. Så jag stog och suktade på den och mamma kollar på mig
och säger sen med ett litet flin på läpparna ;
" Carro, vill du ha den eller? "
" vadå??  får jag det? "
" Ja ,, men jag vet ju hur mycket du älskar Twilight ..
om man har spenderat några hundra för att se sen på Bio 3
gånger så förstår man nog hur mycket du faktiskt tycker om den "
" GUUUUD vad jag älskar dig mamma, tack så mycket :D "


Så idag ... eller aa .. senare så kommer jag spendera den mästa tiden i sängen ;)
För nu ska jag läsa!

 

Det är ju inte klokt ... Att Edward Cullen kan vara så extremt jävla
snygg i den här filmen!
 


Kommentarer
Postat av: NIKI

Mmm det ska jag absolut göra :D

2009-02-15 @ 17:04:56
URL: http://niczue.blogg.se/

Din åsikt:

Namn:
Hej kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0