Hej igen ;)

Såhär är det, Pappa fick tydligen luft från ingenstans och sms;ade mig imorse.
Han som inte pratar med mig på över en månad? Inte bjöd mig på middag på alla
hjärtans dag. Bara min Storebror var välkommen. Han träffa mig på affären..
Men gav mig ett half ( om det ens var nått ) leende.  Och jag ler tillbax..
Böjer mig ner för att ha min texChoklad. Tittar upp .. och dom har vänt mig ryggen.

Så det pappa skrev var ;
" Hej. Både jag och EL ( då min så kallade donus mamma ) har läst din blogg.
Tråkigt att du tycker så. EL är mycket ledsen och besviken "


Så ni varjnar jag er, innom några minuter kommer JORDENS historia komma
upp på min blogg. LÄS den inte. Om ni inte vill det. Det är mäst onödigt.
Men egen vilja har ju alla ;)   Sådär.. Nu ska jag sätta igång så
att jag får SKITEN ur världen. SÅ att jag kan fortsätta med mitt liv jag inte har!



Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Hej kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0