hahaha asso jag dööör.

Redigera Ewa har gått med i gruppen Ska få ihop 100 000 som gillar Hammarby IF. 23:51 - Kommentera - GillaOgilla

 Ewa Brodin kl. 00:12 den den 10 februari;  Hm... hammarby....är det ett basketlag eller vad??????
..hahahaa
 Tomas Pettersson kl. 06:50 den den 10 februari ; Har INGEN aning,,
 låter som en Blöjtillverkare eller ett ställe i Astrid Lindgrens sagor. :)
   Ewa Brodin kl. 11:19 den den 10 februari Jag kan ju googla på det...
jobbigt att inte veta vad jag gått med i för grupp faktiskt..kan ju vara svenska maffian också:)
   Magnus Sjödin kl. 17:40 den den 11 februari Tror Hammarby e nåt alkis gäng från Bagis typ...
   Tomas Pettersson kl. 06:19 den den 12 februari Noop, om detvar Svenska maffian,
skulle jag känna igen dom. Min min mamma är nämligen ordförande där.
   Ewa Brodin kl. 01:18 den den 13 februari Ojdå är det möjligen ett alkis lag..hm...men jag dricker ju nästan aldrig, men kanske man är alkis om man dricker två ggr per år?
Men jag tror iallfall att det är nån sorts maffia liknande sak som har med NHL laget att göra......:)

Kommentarer
Postat av: felicia :)

vad fin headern blev :)

2009-02-13 @ 17:17:10
URL: http://fessy.blogg.se/

Din åsikt:

Namn:
Hej kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0