Gossip Girl

Hallå, lite sent tycker jag o skriva. Men jag har inte så mycker för mig.
Så jag tänkte, varför inte?
Ligger iaf nerbäddad i sängen och kollar på GossipGirl.
Och det är INGEN svenk text.. så jag fattar typ ingenting.
Fattar typ, Yes, No .. HAHA. Inte rikgit kanske .. men det är nära ;)
Ska fortsätta kolla nu, Det har nämligen precis spridits ett tyckte om
att Dan bedrar Serena .. Men riktigt så är det ju faktiskt inte ..
Aja .. får se hur det gär går. Och vad säger Serena?


Spännande, sen efter det blir det läsning av min andra favorit
TWILIGHT :) Läste ju 400 sidor igår, så nu är det bara 51 kvar.
Sen blire nanna kudden! 

Puss och Kram, och nyp i stjärten!

Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Hej kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0