Fredag den 13;onde!

Jaha, då var det fredag igen.
Och alla hjärtans dag blir som planerat.
Josse är sjuk, hon har feber och så.. tråkigt nog.
Men lördagen blir bra iallafall. Inte så att det skulle bli tråkigt.<3
Så ja.. planer för idag har jag inga.
Jag kanske kan åka och köpa underkläderna till mig och mamma.
Hon kör på vitt, och jag kör på mina favvosar!
Men den här gången är BH rosa :) med typ svarta korsningar i mitten.
Haha, sämst på att förklara, men fin är den iallafall. Den är typ .. söt?
Idag så ska jag köpa GODIS. Har längtar efter det hela veckan.
Så nu jävlar ska jag köpa, LÖSVIKT.


Ja sen så ..  vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Göra mig lite iordning kanske.
Typ som att platta håret, har inte gjort det på ett tag.
Måla naglarna måste jag oxå göra, ser så trist ut annars.
Det blir någon lila färg skulle jag tro.
Sminka mig vore skönt .. men haha varför då egentligen?!
Jag ska ju ändå bara dra på mig ett par mjukisar idag och bara va.
Det tisslades om att Johnny skulle sova här oxå, Men jag vad inte
hur det blir med det. Om han inte vill, eller har andra planer eller sådär.
Han e ju så jävla alärgisk( stavning? ) mot mina katter.
Och mina katter hårar ju hur man än gör, spelar ingen roll om man
borstar dom. Dom lämnar spår efter sig iallafall.
Till nått helt annat nu då .. Jag ska nog städa lite på rummet idag.
Typ.. bädda lite .. lakanet som man ligger på åker iväg flera mil från sängen när
jag sovit klart. Och det är faktiskt jättejobbigt :O haha tro det eller ej.
Sen ska jag bara plocka undan lite och sådär. Dammsuga och torka golvet.
Tända mina lukta gott ljus!! Vanilj eller äpple .. har inte riktigt bestämt mig.

Gud vad mycket det vart helt plötsligt, Bäst jag sätter igång på engång tror jag.
Hörs igen senare skulle jag tro.
  Tjingeling!

Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Hej kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0