börjar kanske bli bra..

Sjuklingen här, jag hatar o vara sjuk.
Har inte kunnat sova speciellt mycket inatt.. har bara
vridit och vänt på mig. Tagit 2 alvedon säkert 3 gånger under natten.
Ja alltså då 2 styckna varje gång, och sen när jag gick upp..
och nu 2 gånger efter det. Hade 39,5 i feber inatt. Usch ..
och så äter ju jag jättedåligt så man är hungrig hela tiden.
Men man har ingen aptit till mat.. Så jag har bara ätit jogurt..
Och idag blir det soppa,  måste få lite i magen iallafall.

Jag har inte gjort så mycket idag, bara legat o sovit och kollat
på tv, mäst sovit.  Febern verkar ha gått ner iallafall.. så det är jag
glad för. Mår skit dåligt när jag feber nämligen.

Har faktiskt inte så mycket mer o säga .. sen orkar jag inte sitta vid
datan så mycket .. för mitt huvud sprängs i småbitar.

Aja, kanske hörs senare
. Tjingeling !


Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Hej kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0