Bara en gång till.

Imorgon är det sjukhus besök som gäller igen.  Är inte taggad någonstans.
Men det är skönt iallafall att det är sista gången. Så att jag kan slippa sjukhus
i något år eller två. Det blir iallafall inga sprutor imorgon.. men endå.

Idag har jag inte gjort någonting, Johnny sov här och ah, sov inte så mycket.
Så efter han dragit sov jag ut .. han nog somna om innan han ens gick ut från
rummet. Jag var så jävla trött, och gick inte upp förns kvart över 2.

Var o handlade mat idag bara, annars har jag inte gjort nå mer.
Som vanligt .. haha. Nej nu ska jag ta fram lite Gurka och Dipp och kolla
på Navy CIS :)       Upp tidigt imorgon och så.. så det blir ett stadigt försök till
att komma i säng tidigt.. Suck ..och klockan är redan tio.



 
[ Jag vill ha sommar, sol och värme <3 ]

Nu ska jag gå, K Y S S A R <3

Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Hej kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0